Marketing
Marketing je vaše vizitka
Vybudujte si silnou základnu vašich věrných zákazníků. Komunikujte s nimi a oslovujte nové.
Marketing
Marketing je nástroj, díky kterému budete vidět a bude o vás slyšet
Stejně jako komunikujete se svými klienty na recepci, prostřednictvím trenérů a informací ve fitness, nezapomínejte na komunikaci online. Jsou to totiž právě vyhledávače, vaše webové stránky a sociální sítě, kde vás budou vaši klienti hledat nejčastěji.
Webové stránky
Základem jsou přehledné webové stránky, kde vaši klienti jednoduše najdou všechny důležité informace. Udržujte tyto informace vždy aktuální a nezapomínejte aktualizovat otevírací dobu i v období svátků nebo jakýchkoliv dalších změn. Ukažte fotky, jak to ve vašem fitness vypadá, představte své trenéry a nabídněte klientům několik typů členství.
Vyhledávače
Klienti, kteří vás ještě neznají, budou vaše fitness hledat přes webové vyhledávače. Nezapomeňte tak aktualizovat všechny své účty, které spravujete na klasických portálech jako je Seznam.cz nebo Google.com, ale i těch specializovaných, kde máte svůj profil. Doporučuji fitmates.cz, který již brzy nabídne profesionální profily pro fitness, trenéry i jógu.
Sociální sítě
Sociální sítě jsou místem, kam se lidé chodí bavit, kde sledují své oblíbené účty, zábavná nebo inspirující videa. Je potřeba si stanovit, co má váš účet na sítích vašim klientům sdělovat a proč by vás měli sledovat. Ideální je pro správu sociálních sítí využít vlastní personál, který má přehled o všech novinkách ve vašem fitness a zároveň ví nejlépe, jak to ve vašem fitness chodí. Nebojte se zapojit i trenéry, avšak mějte na paměti, že důležité je mít jednotný vizuální styl i komunikaci.
Proto je důležité mít plán a kalendář pro přidávání příspěvků. Za obsah by měl zodpovídat vždy jen jeden člověk.
Propagace
Když už máte vytvořený obsah, podělte se o něj a pomocí reklamy oslovte své potenciální klienty. Ne každého však váš obsah bude zajímat, proto je důležité reklamu cílit tak, aby zasáhla jen publikum, které je pro vás relevantní = vaše cílová skupina. Sepište si tak několik bodů, kdo je váš zákazník, kolik mu je let, odkud pochází a co ho zajímá.
Pokud tápete s nastavením propagace, oslovte někoho, kdo je schopný vám s tím pomoci, ať nevyhazujete peníze oknem.
S čím vám mohu pomoci
Marketing je společné fungování všech kanálů – online i offline, které do sebe zapadají a vytvářejí jeden celek. Jednotná komunikace, aktuální informace, správné cílení, pravidelnost a zajímavá témata, to jsou klíčové body, jak uspět.
Společně si projdeme vaše webové stránky a sociální sítě. Vydefinujeme si vaši cílovou skupinu a pobavíme se o tom, jestli investujete nějaké finance do reklamy. Pobavíme se o tom, jak využíváte marketingové plochy ve vašem fitness a v okolí a jestli spolupracujete s nějakými partnery.
Připravím vám plán tak, aby zaujal vaši cílovou skupinu, aby do sebe vše zapadalo a působilo profesionálně. S ohledem na vaše možnosti vám připravím efektivní návrh propagace, aby se zúročila každá koruna, kterou investujete do reklamy.
Rádi byste měli profesionálně postavený marketingový plán?
Pokud v marketingu trochu tápete a snažíte se dělat vše svépomocí, může vám pomoct konzultace, kde vám zodpovím vaše dotazy a projdu s vámi body, které vás trápí. Pokud budete mít dále zájem, rád vám připravím marketingový plán na míru vašim potřebám.
Konzultace
Společně si domluvíme nezávaznou konzultaci - zcela zdarma, která může být u vás ve fitness nebo online. Vy mi povíte, jak to u vás funguje a co byste rádi změnili.
Návrh spolupráce
Už při první konzultaci vám poradím, co bych dle svých zkušeností změnil a co vám mohu doporučit. Pokud se vám to bude líbit, můžeme se domluvit na další spolupráci.
Pustíme se do toho
Připravím vám program na míru. Součástí bude objednávka s jasně definovaným rozsahem, cenou a s body, na kterých se domluvíme. Za úspěšnou spolupráci vám ručím.